شرکت "اسپیس اکس" ایلام کرد، گرجستان یکی از اولین کشورهایی است که اینترنت ماهواره ای را در اختیار مردم قرار می دهد. این خبر از سوی آژانس نوآوری و فناوری گرجستان منتشر شده است.

https://cdn.imedi.ge/new/imedinews/G/2108/01/09/41/47/pf10L19vVkK7oJMWi5n1gw/975-67.jpg

شرکت  "اسپیس اکس" ایلام کرد، گرجستان یکی از اولین کشورهایی است که اینترنت ماهواره ای را در اختیار مردم قرار می دهد. این خبر از سوی آژانس نوآوری و فناوری گرجستان منتشر شده است. به گفته آنها، ایراکلی ناداریشویلی معاون وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان ، رئیس آژانس نوآوری و فناوری گرجستان آوتاندیل کاسرادزه و سرکنسول گرجستان در سانفرانسیسکو لوان بِریدزه با برت جانسون،مدیر امور مالی SpaceX و مدیر ارشد مالی دوید پینلِی دیدار کردند. بیل رِیچِرت،یکی از سرمایه گذاران SpaceX نیز دراین جلسه حضور داشت. SpaceX علاقه به مشارکت گرجستان در این روند ابراز کرده است. گرجستان به عنوان یکی از اولین کشورهای ازمایشی محسوب می شود، جایی که SpaceX به شهروندان، اینترنت ماهواره ای را ارائه می دهد. در  نتیجه مذاکرات، در آینده نزدیک، شرکت  SpaceX با کمک آژانس نوآوری و فناوریِ گرجستان، پروسه رسمی  دریافت مجوز خدمات سرویس های اینترنت  در گرجستان را آغاز خواهد کرد.

https://imedinews.ge/ge/sazogadoeba/214286/ilon-maskis-kompania-spacexi-ganikhilavs-saqartvelos-rogorts-ertert-pirvel-qvekanas-sadats-is-mosakhleobas-tanamgzavrul-internets-miatsodebs

کد خبر 8037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =